Procedură de avizare și aprobare a documentațiilor P.U.D./P.U.Z.

System Administrator

1. Avizarea documentatiilor P.U.D. / P.U.Z. de catre comisia tehnica de amenajare a teritoriului si urbanism

  In vederea obtinerii avizului C.T.A.T.U. se va depune 1 (un) exemplar complet al documentatiei P.U.D./P.U.Z. + 2 (doua) exemplare suplimentare ale:

  • memoriului justificativ
  • plansei de reglementari
  • ilustrarii de arhitectura propuse

  Documentatia P.U.D./P.U.Z. depusa va cuprinde obligatoriu si copii xerox ale avizelor / acordurilor privind utilitatile urbane si infrastructura, solicitate prin certificatul de urbanism.
  Proiectantii documentatiilor P.U.D./P.U.Z. depuse vor fi anuntati telefonic si prin e-mail de data si locul desfasurarii sedintei C.T.A.T.U. la care este programata avizarea documentatiilor intocmite de acestia.
  Proiectantii documentatiilor P.U.D./P.U.Z. depuse sunt invitati sa prezinte si sa sustina documentatiile respective in cadrul sedintei C.T.A.T.U., conform ordinii de zi a sedintei.
  Sedintele C.T.A.T.U. sunt anuntate cu cel putin 3 zile inaintea sedintei, prin afisarea ordinii de zi a sedintei la sediul Primariei Galati si pe web-site Primariei Galati http://www.primaria.galati.ro. Sedintele C.T.A.T.U. sunt publice.
  In termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data sedintei C.T.A.T.U.M se va emite avizul C.T.A.T.U. pentru fiecare documentatie P.U.D. / P.U.Z. prezentata in sedinta C.T.A.T.U.

2. Aprobarea documentatiilor P.U.D. / P.U.Z. de catre Consiliul Local al Municipiului Galati

  In vederea avizarii documentatiilor P.U.D./P.U.Z. de catre comisiile consiliului local si aprobarii documentatiilor P.U.D./P.U.Z. prin H.C.L. se vor depune 4 exemplare (3 exemplare pe suport hartie + 1 exemplar pe suport USB) complete, conforme cu cerintele din avizul C.T.A.T.U documentatiile vor cuprinde obligatoriu si copii xerox ale tuturor acordurilor / avizelor si altor studii de specialitate decat P.U.D./P.U.Z., solicitate prin certificatul de urbanism si mentionate in avizul C.T.A.T.U.
  Documentatiile P.U.D./P.U.Z. complete se vor inainta spre avizare comisiei de urbanism si amenajarea teritoriului, lucrari publice, ecologie si protectia mediului inconjurator din cadrul consiliului local al municipiului galati. in cazul avizarii favorabile, documentatiile vor fi inaintate celorlalte comisii de specialitate din cadrul consiliului local. Dupa obtinerea avizelor favorabile ale comisiilor consiliului local, documentatiile P.U.D./P.U.Z. vor fi promovate spre aprobare in sedinta in plen a consiliului local.
  Dupa validarea hotararii de consiliu local de catre institutia prefectului, petentii vor fi invitati, telefonic si prin adrese scrise, sa ridice 1 exemplar din documentatia depusa, vizat spre neschimbare, insotit de hotararea de consiliu local si copia dispozitiei primarului de punere in aplicare a H.C.L.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Galati, cam. 9, telefon: 0236/307718, persoana de contact: Dragos Traistaru, consilier urbanism