Anunt concurs angajare

Administrator

Primaria municipiului Galati organizeaza concurs conform HG nr.- 611/2008, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru ocuparea functie publice vacante: sef serviciu - Serviciul Relatii Publice si Registratura Generala .
Conditii de participare la concurs:
  • studii superioare
  • cunostinte de baza operare calculator, nivel mediu (bine)
  • vechime in specialitatea studiilor minim 2 ani.
  • Concursul consta in proba scrisa si interviu.
  • proba scrisa - va avea loc in data de 14.09.2011, orele 10,00 - sediul din str. Domneasca nr. 38;
  • interviul - va avea loc in data de 16.09.2011, orele 12,00 - sediul din str. Domneasca nr. 38.
  •   Dosarele de inscriere la concurs se pot depune in termen de 20 de zile de la data publicarii in Monitorul Oficial, partea a III-a la sediul Primariei municipiului Galati, Biroul Management Resurse Umane, Salarizare - str. Domneasca nr. 38.
       Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008, modificata si completata de H.G. nr. 1173/2008.
      Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei municipiului Galati, Biroul Management Resurse Umane, Salarizare, str. Domneasca nr. 38, cam. 23 , la nr. de telefon: 0236/307713 si pe site-ul: www.primaria.galati.ro.
    Bibliografie de concurs:
  • Legea nr. 215/2001 - legea administratiei publice locale, republicata
  • Legea nr. 188/1999 - privind statutul functionarilor publici, republicata
  • Legea nr. 7/2004 - privind Codul de Conduita al functionarilor publici, actualizata
  • Legea nr. 544/2001 - privind Liberul acces la informatiile de interes public, actualizata;
  • H.G. nr. 123/2002 - pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 – privind liberul acces la informatiile de interes public;
  • O.G. nr. 27/2002 - privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor aprobata prin Legea nr. 233/2002.