Detalii privind finalizarea/anularea achizitiei publice: "Servicii de audit financiar în cadrul proiectului «Furnizarea Sistemelor de Colectare Automată a Tarifelor de Călătorie, de Informare a Pasagerilor si de Management al Flotei de Vehicule pentru Municipiul Galați Cod SMIS 125749"
Autoritate contractanta: Primaria Galati
Obiectul achizitiei: Servicii de audit financiar în cadrul proiectului «Furnizarea Sistemelor de Colectare Automată a Tarifelor de Călătorie, de Informare a Pasagerilor si de Management al Flotei de Vehicule pentru Municipiul Galați Cod SMIS 125749
Castigator: PRIM-AUDIT S.R.L. Bucuresti
Durata contract: 410 zile
Valoare finala contract: 2810 RON (fara TVA)
Observatii finalizare contract: Perioada contractului de prestari servicii de audit financiar, respectiv perioada de auditare corespunde perioadei de implementare a proiectului «Furnizarea Sistemelor de Colectare Automată a Tarifelor de Calatorie, de Informare a Pasagerilor si de Management al Flotei de Vehicule pentru Municipiul Galati Cod SMIS 125749, care este de 13 luni (410 zile - pana la 31.01.2020)
10 zile e termenul de predare a raportului de audit - de la data la care achizitorul prezinta prestatorului documentele necesare intocmirii acestui livrabil.
Servicii de organizare intalniri de lucru ale Grupului Local al Factorilor Interesati in cadrul proiectului „Citizen Centered Social Services - CITICESS” ID 01C0248