ANUNT : "Achiziție Pachet Rechizite"
-
Anulata: Atribuirea din data de 05.11.2018 a fost anulata in data de: 13.11.2018
Motive anulare
Unica oferta prezentata depaseste valoarea estimata de autoritatea contractanta.
- Autoritate contractanta: Primăria Municipiului Galați
- Obiectul achizitiei: Achiziție Pachet Rechizite
- CPV: 30192000-1 Accesorii de birou 30192700-8 Papetărie
- Valoare estimata: 1.764,00
- Data adaugare anunt: ed.ed.Incorrect data type for operator or @Function: Time/Date expected
- Data limita depunere ofera: ed.ed.Incorrect data type for operator or @Function: Time/Date expected ora 10.00
- Observatii: Lista materialelor de birotică și papetărie solicitate și caracteristicile acestora se regăsesc în documentul atașat anunțului (referatul de necesitate - lista cu tipo-dimensiuni și cantități). Operatorii economici interesați vor depune oferta pentru întreaga gamă sorto-tipo-dimensională cu cantitățile aferente - astfel cum apar ele în lista prezentată. Se vor prezenta: propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va cuprinde formularele solicitate prin prezentul anunț și lista cu produsele ofertate - respectand tipurile / modelele de produse solicitate. Propunerea financiară Oferta financiară se va exprima în lei fără T.V.A. și va include toate costurile aferente transportului produselor până la sediul beneficiarului. Documentele ofertei financiare sunt: Formularul de ofertă - în care se va înscrie prețul total ofertat fără T.V.A. - și Anexa la Formularul de ofertă (Centralizatorul prețurilor) în care se va preciza: prețul unitar al fiecărui produs; valoarea aferentă cantității totale de bunuri de același fel; totalul valoric al produselor ofertate. Criteriul de atribuire este "prețul cel mai scăzut", aplicabil numai ofertelor care îndeplinesc cerințele autoritații contractante din prezentul anunț de participare, respectiv din lista cu tipo-dimensiuni și cantități de produse solicitate de autoritatea contractantă. O parte a produselor indicate în desfășurător de către compartimentul solicitant (respectiv produsele pentru care a fost indicat tipul) au o utilizare specificĂ iar calitatea acestora a fost verificată în decursul timpului. În acest sens orice denumire sau tip/marcă specificată este însoțită de sintagma "sau echivalent". Operatorul economic care a prezentat oferta clasată pe locul întâi (în clasamentul întocmit în ordinea crescătoare a valorii totale a ofertelor care îndeplinesc cerințele) are obligația de a transmite - la solicitarea autorității contractante (dacă este cazul) - mostrele produselor echivalente prezentate (în scopul verificării conformității acestor produse cu cerințele minimale solicitate). În cazul în care mostrele solicitate nu sunt prezentate în termenul precizat sau dacă acestea sunt declarate neconforme, oferta în cauză va fi respinsă și autoritatea contractantă va declara câștigătoare oferta clasată pe locul doi - dintre ofertele care îndeplinesc condițiile prezentate. Mostrele necorespunzătoare vor fi păstrate de autoritatea contractantă maximum 10 (zece) zile de la primirea acestora, iar returnarea lor se va face pe cheltuiala ofertantului. Cantitățile de produse vor fi livrate beneficiarului în maximum 7 (șapte) zile de la primirea comenzii, în colete ambalate corespunzător, astfel încât să fie ușurată manipularea, fără costuri suplimentare. Oferta va fi redactată în limba românĂ va cuprinde datele de identificare ale operatorului economic; va fi datatĂ semnată de reprezentantul legal al ofertantului și parafată. Se vor completa formularele atașate. Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a solicita eventuale clarificări cu privire la ofertele prezentate sau la documentele însoțitoare depuse de către operatorii economici. Neîndeplinirea cerințelor si/sau neprezentarea formularelor solicitate completate integral/corespunzător sunt activitați realizate pe riscul ofertantului, care vor conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabilă/neconformă.
- Documentatii: Referat necesitateFormulare