Anunț public

Administrator

Primăria municipiului Galați reamintește persoanelor fizice, proprietari de autovehicule  uzate, care s-au înscris pe site-ul Administrației Fondului pentru Mediu (A.F.M.), că termenul limita de depunere a documentelor care atestă eligibilitatea este 15.12.2023.

Documentele pot fi depuse la Registratura Primăriei, din str. Domnească nr. 54, în urma unei programări prealabile efectuate on-line, accesând link-ul: Programare online.

Vă rugăm să vă conformați criteriilor de eligibilitate ale solicitanților persoană fizică și ale autovehiculului uzat consultând pagina Primăriei municipiului Galați, Secțiunea „Servicii electronice” - Rabla Local 2023.

 

IMPORTANT !!!  NU CASAȚI AUTOVEHICULUL ÎNAINTEA APROBĂRII CERERII

 

Documentele pot fi descărcate accesând link-ul: Documente program RABLA LOCAL.

 

 

PAȘI DE URMAT:

  1. Completare documente;
  2. Efectuare programare online;
  3. Depunere documente la Registratura Primăriei municipiului Galați, la data și ora programării;
  4. Consultare listă solicitanți admiși pe site-ul www.primariagalati.ro;
  5. Casare și radiere autovehicul în termen de 30 de zile de la publicarea listei solicitanților admiși;
  6. Depunere la sediul Primăriei în original a adeverinței de dezmembrare de la un colector autorizat, a dovezii scoaterii din evidență fiscală și a certificatului de radiere din circulație în termen de maxim 5 zile de la data emiterii;
  7. Încasare stimulent de casare în contul indicat conform extrasului bancar.