Primăria municipiului Galați reamintește persoanelor fizice, proprietari de autovehicule uzate, care s-au înscris pe site-ul Administrației Fondului pentru Mediu (A.F.M.), că termenul limita de depunere a documentelor care atestă eligibilitatea este 15.12.2023.
Documentele pot fi depuse la Registratura Primăriei, din str. Domnească nr. 54, în urma unei programări prealabile efectuate on-line, accesând link-ul: Programare online.
Vă rugăm să vă conformați criteriilor de eligibilitate ale solicitanților persoană fizică și ale autovehiculului uzat consultând pagina Primăriei municipiului Galați, Secțiunea „Servicii electronice” - Rabla Local 2023.
IMPORTANT !!! NU CASAȚI AUTOVEHICULUL ÎNAINTEA APROBĂRII CERERII
Documentele pot fi descărcate accesând link-ul: Documente program RABLA LOCAL.
PAȘI DE URMAT:
- Completare documente;
- Efectuare programare online;
- Depunere documente la Registratura Primăriei municipiului Galați, la data și ora programării;
- Consultare listă solicitanți admiși pe site-ul www.primariagalati.ro;
- Casare și radiere autovehicul în termen de 30 de zile de la publicarea listei solicitanților admiși;
- Depunere la sediul Primăriei în original a adeverinței de dezmembrare de la un colector autorizat, a dovezii scoaterii din evidență fiscală și a certificatului de radiere din circulație în termen de maxim 5 zile de la data emiterii;
- Încasare stimulent de casare în contul indicat conform extrasului bancar.