Primaria Galati organizeaza examenul de atestare a persoanelor fizice care doresc sa obtina calitatea de administrator de imobile. Examenul va avea loc la Univesitatea Danubius in doua etape:
proba orala, in data de 21.03.2011
proba scrisa, in data de 28.03.2011
Avand in vedere acest lucru, in perioada 14.02.2011 - 16.03.2011, persoanele fizice care doresc sa obtina calitatea de "administrator de imobile" au posibilitatea de a se prezenta la sediul Primariei Galati din Str. Fraternitatii nr. 1 (Centrul de informare a cetateanului), in vederea depunerii dosarului pentru atestarea in functia de administrator imobile, cu urmatoarele documente:
Cerere de inscriere (obtinuta de la secretariatul comisiei de atestare)
Curriculum vitae
Copii dupa actele de stare civila (certificat de nastere, buletin de identitate/carte de identitate, certificat de casatorie - femei)
Diploma de bacalaureat - copie legalizata la notar
Certificatul de calificare in meseria de administrator - copie legalizata la notar
Certificat de cazier judiciar - original
Certificatul medical eliberat de medicul de familie care sa prezinte o evaluare completa a starii de sanatate - original
Certificatul medical eliberat de medicul psihiatru - original
Copie dupa chitanta de achitare a taxei de 20 lei la casieria Primariei Galati din Str. Fraternitatii nr. 1
Un dosar cu sina pentru incopciat
La depunerea dosarului, cadidatii se vor prezenta si cu originalele actelor ale caror copii vor fi anexate la dosar.
Lista cu programarea pentru proba orala (interviul) a persoanelor care au depus dosarul pentru atestare va fi afisata la sediul Primariei Galati din Str. Fraternitatii nr. 1, Galati (Centrul de Informare a Cetateanului), in data de 17.03.2011.
Informatii suplimentare puteti obtine la 0236/307789.
Avand in vedere acest lucru, in perioada 14.02.2011 - 16.03.2011, persoanele fizice care doresc sa obtina calitatea de "administrator de imobile" au posibilitatea de a se prezenta la sediul Primariei Galati din Str. Fraternitatii nr. 1 (Centrul de informare a cetateanului), in vederea depunerii dosarului pentru atestarea in functia de administrator imobile, cu urmatoarele documente:
La depunerea dosarului, cadidatii se vor prezenta si cu originalele actelor ale caror copii vor fi anexate la dosar.
Lista cu programarea pentru proba orala (interviul) a persoanelor care au depus dosarul pentru atestare va fi afisata la sediul Primariei Galati din Str. Fraternitatii nr. 1, Galati (Centrul de Informare a Cetateanului), in data de 17.03.2011.
Informatii suplimentare puteti obtine la 0236/307789.