In atentia persoanelor fizice din Municipiul Galati care doresc sa obtina calitatea de administrator de imobile si a persoanelor juridice care au ca obiect de activitate administrarea de imobile

Administrator

Primaria Galati anunta organizarea examenului de atestare a persoanelor fizice care doresc sa obtina calitatea de administrator de imobile.
Examenul va avea loc in doua etape.
  • proba orala, incepand cu data de 9.03.2009
  • proba scrisa, in data de 20.03.2009
  • Ambele probe se vor desfasura la Universitatea Danubius.
    Depunerea dosarelor se va efectua in perioada 3.02.2009 - 3.03.2009 la sediul Biroului de control financiar asociatii de proprietari din Str. Fraternitatii nr. 1 (Centrul de informare a cetateanului).
    Dosarul va cuprinde urmatoarele documente:
  • Cerere de inscriere (obtinuta de la secretariatul comisiei de atestare)
  • Curriculum vitae
  • Copii dupa actele de stare civila (certificat de nastere, buletin de identitate/carte de identitate, certificat de casatorie - femei)
  • Diploma de bacalaureat - copie legalizata la notar
  • Certificatul de calificare in meseria de administrator - copie legalizata la notar
  • Certificat de cazier judiciar - original
  • Certificatul medical eliberat de medicul de familie care sa prezinte o evaluare completa a starii de sanatate - original
  • Certificatul medical eliberat de medicul psihiatru - original
  • Copie dupa chitanta de achitare a taxei de 20 lei la casieria Primariei Galati din Str. Fraternitatii nr. 1
  • Un dosar cu sina pentru incopciat