Primaria Galati anunta organizarea examenului de atestare a persoanelor fizice care doresc sa obtina calitatea de administrator de imobile.
Examenul va avea loc in doua etape.
proba orala, incepand cu data de 9.03.2009
proba scrisa, in data de 20.03.2009
Ambele probe se vor desfasura la Universitatea Danubius.
Depunerea dosarelor se va efectua in perioada 3.02.2009 - 3.03.2009 la sediul Biroului de control financiar asociatii de proprietari din Str. Fraternitatii nr. 1 (Centrul de informare a cetateanului).
Dosarul va cuprinde urmatoarele documente:Cerere de inscriere (obtinuta de la secretariatul comisiei de atestare)
Curriculum vitae
Copii dupa actele de stare civila (certificat de nastere, buletin de identitate/carte de identitate, certificat de casatorie - femei)
Diploma de bacalaureat - copie legalizata la notar
Certificatul de calificare in meseria de administrator - copie legalizata la notar
Certificat de cazier judiciar - original
Certificatul medical eliberat de medicul de familie care sa prezinte o evaluare completa a starii de sanatate - original
Certificatul medical eliberat de medicul psihiatru - original
Copie dupa chitanta de achitare a taxei de 20 lei la casieria Primariei Galati din Str. Fraternitatii nr. 1
Un dosar cu sina pentru incopciat
Examenul va avea loc in doua etape.
Depunerea dosarelor se va efectua in perioada 3.02.2009 - 3.03.2009 la sediul Biroului de control financiar asociatii de proprietari din Str. Fraternitatii nr. 1 (Centrul de informare a cetateanului).
Dosarul va cuprinde urmatoarele documente: