In conformitate cu prevederile art. 17, alin. (1) din Legea 115/2015 si art. 27, alin. (1) si (2) din Legea nr. 208/2015 "orice alegator poate solicita primarului unitatii administrativ-teritoriale unde isi are domiciliul sau resedinţa, dupa caz, prin cerere scrisa, datata si semnata, cuprinzand numele, prenumele, codul numeric personal si adresa de domiciliu, respectiv Ministerului Afacerilor Externe, daca are domiciliul sau resedinţa in strainatate, informatii cu privire la propriile date cu caracter personal inscrise in Registrul electoral." Raspunsul la cerere se comunica in termen de 15 zile de la data primirii cererii.
Cetatenii romani cu drept de vot pot verifica inscrierea in Registrul electoral si in listele electorale permanente, in baza actului de identitate, la sediul Primariei din Str. Domneasca nr. 38, camera 14, de luni - vineri, intre orele 9:00 - 13:30.
Cetatenii romani cu drept de vot pot verifica inscrierea in Registrul electoral si in listele electorale permanente, in baza actului de identitate, la sediul Primariei din Str. Domneasca nr. 38, camera 14, de luni - vineri, intre orele 9:00 - 13:30.