Anunț privind plata abonamentului de parcare de domiciliu/reședință

Administrator

Primăria Municipiului Galați anunță că termenul de plată a tarifului aferent abonamentelor de parcare de domiciliu/reședință atribuite în luna iunie 2024, a fost până la data de 12.07.2024.

De asemenea, vă informăm că potrivit art 12, alin (10) din H.C.L. 337/24.06.2024 cu modificările și completările ulterioare, “adjudecatarii licitației care nu achită suma în baza căreia au adjudecat locul de parcare în termen de 15 zile de la data aducerii la cunoștință publică a listei cu cererile declarate admise, pierd locul de parcare adjudecat cât și dreptul de a participa la altă procedură de atribuire/licitație, pentru o perioadă de 5 ani, în zona pentru care au licitat.

Astfel, solicitantul cu numărul de cerere 500831/20.05.2024, cod unic de identificare 706924755, care a pierdut licitația publică cu strigare din data de 25.06.2024 pentru locul de parcare 16A090, poate solicita preluarea locului de parcare în termen de 3 zile de la data publicării prezentului anunț, conform art. 12, alin (13) din H.C.L. 337/24.06.2024 cu modificările și completările ulterioare locul de parcare rămas liber, care a făcut obiectul licitației, poate fi adjudecat doar de către participantul imediat următor adjudecatarului neplătitor/renunțător, cu ultima valoare licitată la care acesta s-a retras și doar în cazul în care acesta își exprimă, în forma scrisă, opțiunea în acest sens.