DOCUMENTELE NECESARE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE PENTRU ELABORARE PUZ:
- CERERE TIP catre Primar completata corespunzator cu datele de contact ale beneficiarului si elaboratorului P.U.Z. (cererea tip se poate descarca de pe site-ul primariei www.primariagalati.ro sectiunea: Formulare online)
- Certificat de urbanism in termen de valabilitate – copie;
- Memoriu tehnic explicativ, care va cuprinde prezentarea investitiei propuse, indicatorii propusi, modul de integrare a acesteia in zona, prezentarea consecintelor economice si sociale la nivelul unitatii teritoriale de referinta, categoriile de costuri ce vor fi suportate de investitori;
- Piese desenate (un exemplar pe suport hartie + un exemplar in format digital):
- plan incadrare in zona;
- plan topografic / cadastral cu zona de studiu;
- conceptul propus - plan de situatie cu prezentarea functiunilor, a vecinatatilor, modul de asigurare a accesurilor si utilitatilor.
Documentatia completa se va prezenta si in format digital(USB) si se depune direct la Registratura Generala a primariei din str. Domneasca nr. 54 - pe perioada starii de urgenta se va trimite pe adresa de e-mail planificareurbana @primariagalati.ro / arhitectsef @primariagalati.ro sau prin posta / curier.
DOCUMENTELE NECESARE PARCURGERII PROCEDURII DE INFORMARE SI CONSULTARE:
- CERERE catre Primar completata cu datele de contact ale beneficiarului si elaboratorului P.U.D./P.U.Z.
- Un exemplar complet al documentatiei de urbanism P.U.D./P.U.Z,
- Certificat de urbanism in termen de valabilitate – copie;
- Dovada titlului asupra imobilului - copie;
- Ridicare topografică vizată de Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, cu menţionarea explicită a vecinătăţilor, pentru P.U.D / respectiv a imobilelor din zona studiată, pentru P.U.Z.;
- Declaratia pe proprie raspundere a beneficiarului in care se enumera vecinii directi si datele lor de contact – pentru P.U.D. / proprietarii din zona studiata – pentru P.U.Z.
- Aviz de oportunitate în cazul documentației P.U.Z. – copie;
- Dovada notificarii vecinilor directi ai parcelei care a generat PUD / Dovada notificarii proprietarilor din zona studiata prin PUZ, ( modelul de notificare poate fi descarcat de pe site-ul primariei www.primariagalati.ro sectiunea: Formulare online);
- In cazul in care notificarea vecinilor / proprietarilor se realizeaza de catre compartimentul de specialitate din cadrul I.A.S. se vor prezenta documentatii de urbanism (P.U.D. / P.U.Z.) in limbaj nontehnic, pentru fiecare vecin / proprietar notificat.
Documentatia completa se va prezenta si in format digital(USB) si se depune direct la Registratura Generala a primariei din str. Domneasca nr. 54 - pe perioada starii de urgenta se va trimite pe adresa de e-mail planificareurbana @primariagalati.ro / arhitectsef @ primariagalati.ro sau prin posta / curier.
DOCUMENTELE NECESARE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE URBANISM (aviz C.T.A.T.U.):
- CERERE catre Primar completata corespunzator cu datele de contact ale beneficiarului si elaboratorului P.U.D. / P.U.Z.
- Un exemplar complet al documentaţiei de urbanism P.U.D. / P.U.Z. însoţit de copii xerox după:
- Certificat de urbanism în termen de valabilitate;
- Dovada titlului asupra imobilului;
- Avizele / acordurile privind utilitatile urbane si infrastructura / studii, solicitate prin certificatul de urbanism;
- Documentar fotografic cu parcela si vecinatatile parcelei care a generat P.U.D. / P.U.Z.
- Aviz de oportunitate în cazul documentației P.U.Z.
Documentatia completa se va prezenta si in format digital si se depune direct la Registratura Generala a primariei din str. Domneasca nr. 54 - pe perioada starii de urgenta se va trimite pe adresa de e-mail planificareurbana @primariagalati.ro / arhitectsef @primariagalati.ro sau prin posta / curier.
DOCUMENTELE NECESARE IN VEDEREA APROBARII DOCUMENTATIILOR DE URBANISM P.U.D. / P.U.Z. DE CATRE CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI GALATI:
- CERERE catre Primar completata corespunzator cu datele de contact ale beneficiarului si elaboratorului P.U.D. / P.U.Z.
- Trei exemplare complete ale documentaţiei de urbanism P.U.D. / P.U.Z. + un exemplar complet in format digital (USB)
- Fiecare exemplar din documentatie va fi însoţit de copii după:
- Certificat de urbanism în termen de valabilitate;
- Dovada titlului asupra imobilului;
- Extras de carte funciara pentru informare;
- Aviz de urbanism (aviz C.T.A.T.U.);
- Punctul de vedere / actul administrativ al autorității competente pentru protecția mediului;
- Avizele de utilități urbane și infrastructură care au fost solicitate prin certificatul de urbanism (avizul de salubritate este facultativ la această fază);
- Numarul postal solicitat prin certificatul de urbanism este facultativ la faza documentație de urbanism, daca nu este solicitat în mod expres prin Avizul C.T.A.T.U;
- Alte avize / acorduri și studii de specialitate solicitate prin certificatul de urbanism și / sau prin avizul C.T.A.T.U;
- Documentar fotografic cu parcela si vecinatatile parcelei care a generat P.U.D. / P.U.Z.
- Aviz de oportunitate în cazul documentației P.U.Z.
- Opis documente și pagini numerotate.
Documentatia completa se va prezenta si in format digital(USB) si se depune direct la Registratura Generala a primariei din str. Domneasca nr. 54 - pe perioada starii de urgenta se va trimite solicitări prin posta / curier.