Procedură de avizare și aprobare a documentațiilor P.U.D./P.U.Z.

System Administrator

DOCUMENTELE NECESARE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE PENTRU ELABORARE PUZ:

  1. CERERE TIP catre Primar completata corespunzator cu datele de contact ale beneficiarului si elaboratorului P.U.Z. (cererea tip se poate descarca de pe site-ul primariei www.primariagalati.ro sectiunea: Formulare online)
  2. Certificat de urbanism in termen de valabilitate – copie;
  3. Memoriu tehnic explicativ, care va cuprinde prezentarea investitiei propuse, indicatorii propusi, modul de integrare a acesteia in zona, prezentarea consecintelor economice si sociale la nivelul unitatii teritoriale de referinta, categoriile de costuri ce vor fi suportate de investitori;
  4. Piese desenate (un exemplar pe suport hartie + un exemplar in format digital):
    • plan incadrare in zona;
    • plan topografic / cadastral cu zona de studiu;
    • conceptul propus - plan de situatie cu prezentarea functiunilor, a vecinatatilor, modul de asigurare a accesurilor si utilitatilor.

Documentatia completa se va prezenta si in format digital(USB) si se depune direct la Registratura Generala a primariei din str. Domneasca nr. 54 - pe perioada starii de urgenta se va trimite pe adresa de e-mail  planificareurbana @primariagalati.ro / arhitectsef @primariagalati.ro  sau prin posta / curier.

 

DOCUMENTELE NECESARE PARCURGERII PROCEDURII DE INFORMARE SI CONSULTARE:

  1. CERERE catre Primar completata cu datele de contact ale beneficiarului si elaboratorului P.U.D./P.U.Z.
  2. Un exemplar complet al documentatiei de urbanism P.U.D./P.U.Z,
  3. Certificat de urbanism in termen de valabilitate – copie;
  4. Dovada titlului asupra imobilului - copie;
  5. Ridicare topografică vizată de Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, cu menţionarea explicită a vecinătăţilor, pentru P.U.D / respectiv a imobilelor din zona studiată, pentru P.U.Z.;
  6. Declaratia pe proprie raspundere a beneficiarului in care se enumera vecinii directi si datele lor de contact – pentru P.U.D. / proprietarii din zona studiata – pentru P.U.Z.
  7. Aviz de oportunitate în cazul documentației P.U.Z. – copie;
  8. Dovada notificarii vecinilor directi ai parcelei care a generat PUD / Dovada notificarii proprietarilor din zona studiata prin PUZ, ( modelul de notificare poate fi descarcat de pe site-ul primariei www.primariagalati.ro sectiunea: Formulare online);
  9. In cazul in care notificarea vecinilor / proprietarilor se realizeaza de catre compartimentul de specialitate din cadrul I.A.S. se vor prezenta documentatii de urbanism (P.U.D. / P.U.Z.) in limbaj nontehnic, pentru fiecare vecin / proprietar notificat.

Documentatia completa se va prezenta si in format digital(USB) si se depune direct la Registratura Generala a primariei din str. Domneasca nr. 54 - pe perioada starii de urgenta se va trimite pe adresa de e-mail  planificareurbana @primariagalati.ro / arhitectsef @ primariagalati.ro  sau prin posta / curier.

 

DOCUMENTELE NECESARE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE URBANISM (aviz C.T.A.T.U.):

  1. CERERE catre Primar completata corespunzator cu datele de contact ale beneficiarului si elaboratorului P.U.D. / P.U.Z.
  2. Un exemplar complet al documentaţiei de urbanism P.U.D. / P.U.Z. însoţit de copii xerox după:
    • Certificat de urbanism în termen de valabilitate;
    • Dovada titlului asupra imobilului;
    • Avizele / acordurile privind utilitatile urbane si infrastructura / studii, solicitate prin certificatul de urbanism;
    • Documentar fotografic cu parcela si vecinatatile parcelei care a generat P.U.D. / P.U.Z.
    • Aviz de oportunitate în cazul documentației P.U.Z.

Documentatia completa se va prezenta si in format digital si se depune direct la Registratura Generala a primariei din str. Domneasca nr. 54 - pe perioada starii de urgenta se va trimite pe adresa de e-mail planificareurbana @primariagalati.ro / arhitectsef @primariagalati.ro  sau prin posta / curier.

 

DOCUMENTELE NECESARE IN VEDEREA APROBARII DOCUMENTATIILOR DE URBANISM P.U.D. / P.U.Z. DE CATRE CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI GALATI:

  1. CERERE catre Primar completata corespunzator cu datele de contact ale beneficiarului si elaboratorului P.U.D. / P.U.Z.
  2. Trei exemplare complete ale documentaţiei de urbanism P.U.D. / P.U.Z.  + un exemplar complet in format digital (USB)
  3. Fiecare exemplar din documentatie va fi însoţit de copii după:
    • Certificat de urbanism în termen de valabilitate;
    • Dovada titlului asupra imobilului;
    • Extras de carte funciara pentru informare;
    • Aviz de urbanism (aviz C.T.A.T.U.);
    • Punctul de vedere / actul administrativ al autorității competente pentru protecția mediului;
    • Avizele de utilități urbane și infrastructură care au fost solicitate prin certificatul de urbanism (avizul de salubritate este facultativ la această fază);
    • Numarul postal solicitat prin certificatul de urbanism este facultativ la faza documentație de urbanism, daca nu este solicitat în mod expres prin Avizul C.T.A.T.U;
    • Alte avize / acorduri și studii de specialitate solicitate prin certificatul de urbanism și / sau prin avizul C.T.A.T.U;  
    • Documentar fotografic cu parcela si vecinatatile parcelei care a generat P.U.D. / P.U.Z.
    • Aviz de oportunitate în cazul documentației P.U.Z.
    • Opis documente și pagini numerotate.

Documentatia completa se va prezenta si in format digital(USB) si se depune direct la Registratura Generala a primariei din str. Domneasca nr. 54 - pe perioada starii de urgenta se va trimite solicitări prin posta / curier.