I. DIRECTIA GENERALA DEZVOLTARE INFRASTRUCTURA SI LUCRARI PUBLICE
SERVICIUL INVESTITII
- referate
- contracte
- borderouri
- adrese
- procese verbale receptie
SERVICIUL CONSTRUCTII, DEZVOLTARI SI INTRETINERE STRAZI
- avize in vederea executarii lucrarilor pe domeniul public
- permise libera trecere
BIROUL DE COORDONARE LUCRARI SI INTERVENTII
- situatii de lucrari
- caiete de sarcini
- hotarari de adjudecare
- procese verbale
- grafice
- proiecte tehnice
- referate
- studii de fezabilitate
DIRECTIA DE PROIECTE SI FINANTARI EXTERNE
- situatie cu obiective de finantare
- situatii cu documentatii necesare implementarii proiectelor
- situatie cu activitati si cheltuieli eligibile
- lista prioritizata de proiecte
- propunere alocare fonduri din bugetul local
- propuneri pentru Programul anual al achizitiilor publice
- acorduri de parteneriat
- cereri de finantare insotite de anexele aferente
- contracte
- corespondenta
- rapoarte de specialitate
- expuneri de motive
- notificari
- rapoarte de progres
- rapoarte intermediare/finale
- rapoarte financiare
- cereri de rambursare
- rapoarte de durabilitate
- clarificari, sinteze, note, informari solicitate de la departamente din cadrul Primariei si alte institutii
II. DIRECTIA GENERALA SERVICII COMUNITARE DE UTILITATI PUBLICE
COMPARTIMENT UNITATE DE MONITORIZARE SI REGLEMENTARE
- documente privind contractarea de lucrari, servicii sau produse
- acte aditionale
- procese verbale de receptie pentru lucrari, servicii sau produse achizitionate
- autorizatii taxi
- autorizatii pentru dispecerat taxi
- licente de traseu
- autorizatii de transport in regim de taxi
- certificate de inregistrare a vehiculelor pentru care nu exista obligativitatea inmatricularii.
III. DIRECTIA FINANCIAR CONTABILITATE
- note contabile
- balanta de verificare
- documente privind debite, incasari impozite si taxe locale
- proces verbal de receptie
- bilantul contabil si anexele aferente
- conturi de executie
- bugetul municipiului Galati
IV. DIRECTIA GENERALA IMPOZITE, TAXE SI ALTE VENITURI LOCALE
SERVICIUL URMARIRE SI EXECUTARE SILITA, AMENZI
- decizii de impunere
- raport de inspectie
- proces-verbal de constatare a contraventiei
- borderou
- registrul pentru evidenta abonamentelor si a biletelor de intrare la spectacole
- decizie de compensare/restituire
- referate
- nota de constatare pentru impunere din oficiu
- notificare
- ordin de serviciu
- acte juridice
- titluri executorii
- somatii
- adeverinte
- decizii
- adrese
- anunturi privind vanzarea pentru bunuri mobile/imobile
- cerere pentru trecerea in proprietatea publica a statului a bunurilor imobile supuse executarii silite
- matricola pentru evidenta centralizata
- registru de rol unic
- extras de rol
- chitante
- borderouri
- certificate fiscale privind impozitele si taxele locale persoane fizice/juridice;
- rapoarte de specialitate avand ca obiect solutionarea contestatiilor administrative in vederea emiterii Dispozitiei Primarului
- declaratii fiscale
SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL DE EVIDENTA A PERSOANELOR
- cereri
- carti de identitate
- adeverinte
- certificat de atestare a domiciliului si a cetateniei romane;
SERVICIUL STARE CIVILA
- declaratie de casatorie (anexa nr.23)
- certificate nastere/casatorie/deces/divort administrativ
- extrase multilingve nastere/casatorie/deces
- registre nastere/casatorie/deces
- livrete de familie
- sesizari deschidere procedura succesorala
V. DIRECTIA DE EVIDENTA, GESTIUNE SI ADMINISTRARE A PATRIMONIULUI
BIROUL DE EVIDENTA SI GESTIUNE A PATRIMONIULUI
- contracte de administrare/folosinta gratuita/concesiune imobile proprietatea publica a municipiului;
- procese verbale de punere in posesie;
- baza de date domeniul public/privat al municipiului Galati;
- documente conform Legii nr. 213/1998
- acorduri intocmite conform HCL
- referate
- corespondenta
SERVICIUL INCHIRIERI, CONCESIUNI SI VANZARI TERENURI, PROPRIETATEA MUNICIPIULUI
- contracte de inchiriere si concesiune
- rapoarte contribuabili
- regulamente si alte documente cu caracter normative specific activitatii serviciului
- facturi rezultate in urma vanzarilor de terenuri
- documente procedura achizitie
- borderouri scadere/debitare
- raspunsuri fise de audienta
- procese verbale
SERVICIUL ADMINISTRARE FOND LOCATIV SI SPATII CU ALTA DESTINATIE
- expuneri de motive
- rapoarte de specialitate
- referate
- contracte inchiriere/dare in administrare/folosinta gratuita
- rapoarte contribuabili
- procese verbale imobile
- notificari/somatii
- proceduri si alte documente cu caracter normative
COMPARTIMENT ASOCIATII DE PROPRIETARI
- rapoarte privind verificarea gestiunii asociatiilor de proprietari
- baza de date electronica a asociatiilor de proprietari
- situatia soldurilor elementelor de activ si pasiv a asociatiilor de proprietari
- regulamente si alte documente cu caracter normativ specifice activitatii compartimentului
BIROU CADASTRU
- adrese
- comenzi
- referate
- documentatii cadastrale
- protocoale de predare - preluare imobile retrocedate
- planuri parcelare
- ordine ale Prefectului Judetului Galati
VI. DIRECTIA GENERALA RELATII PUBLICE EVENIMENTE PUBLICE SI MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR
DEPARTAMENT RELATII EXTERNE SI PROTOCOL
- informari cu privire la relatiile cu orasele infratite cu Municipiul Galati
- cheltuieli de protocol
DIRECTIA RELATII PUBLICE
SERVICIUL RELATII CU PUBLICUL, GHISEU UNIC
- registrul de evidenta a corespondentei interne si externe
- condica de distribuire la compartimente a corespondentei repartizate, pentru solutionare
- borderouri de expediere a corespondentei neclasificate prin Oficiile Postale
- evidenta atribuirii sectiunilor de numere pentru compartimentele care tin evidenta separata a corespondentei
- corespondenta pentru solutionarea petitiilor, scrisorilor, reclamatiilor, cererile repartizate compartimentului Registratura Generala
- citatiile trimise de instantele de judecata, distribuite compartimentelor din primarie
- corespondenta pentru solutionarea petitiilor, scrisorilor, reclamatiilor, cererile repartizate compartimentului Registratura Generala
- registrul de evidenta a audientelor acordate de domnul Primar
- registrul de evidenta a informatiilor de interes public, acordate conform Legii nr.544/2001;
- raportul anual privind accesul la informatiile de interes public
- raportul anual privind modul de solutionare al petitiilor
- materiale destinate informarii publicului
- fise de audienta dl. Primar
- procedura privind desfasurarea audienţei acordate de dl. Primar
- corespondenţă pentru soluţionarea petiţiilor, scrisorilor, reclamaţiilor
- cereri
BIROUL CENTRUL DE INFORMARE PENTRU CETATENI
- documente procedura achizitie
- documente privind procedura transparenta decizionala conform Legii nr. 52/2003
- contracte servicii
- rapoarte
- corespondenta
- registrul de evidenta a e-mailurilor primite pe adresa de e-mail sesizari@primariagalati.ro
BIROUL INVATAMANT, CULTURA, TURISM, AGREMENT, SPORT, CULTE, SANATATE SI EVENIMENTE
- documente procedura achizitie
- state de plata (50 ani de casatorie, 100 de ani de viata, premierea elevilor olimpici)
- planul anual al achizitiilor publice la nivelul biroului
- planul anual al actiunilor culturale, sportive si civice
- deconturi aferente evenimentelor socio-culturale
- centralizatoare specifice activitatii biroului
- rapoarte de specialitate
- registru O.N.G-uri de pe raza municipiului Galati conform prevederilor OG nr. 26/2000.
- cereri/contracte finantare de la bugetul local
- documente privind propunerea si acordarea Titlului de Cetatean de onoare al municipiului Galati
- documente pentru acordarea distinctiei Premiului municipiului Galati
VII. DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA
SERVICIUL PUBLIC DE ASISTENTA SOCIALA
- fise de audienta si raspunsuri la audiente;
- procedurile operationale aferente serviciului
- informare trimestriala/anuala privind activitatea serviciului
- rapoarte, referate de necesitate, propuneri
- fluturasi care contin actele necesare pentru obtinerea unor beneficii de asistenta sociala
- borderouri de acordarea unor drepturi de asistenta sociala
- anchete sociale necesare pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala
VIII. INSTITUTIA ARHITECT SEF
SERVICIUL STRATEGIE SI DEZVOLTARE URBANA
Compartiment P.U.G./P.U.Z./P.U.D.
- avize de oportunitate pentru elaborare Plan Urbanistic Zonal
- documentatii de urbanism initiate de autoritatea administratiei publice locale (P.U.G., P.U.Z., P.U.D.)
- documentatii de urbanism initiate de investitori privati (P.U.Z., P.U.D.)
Compartiment Nomenclatura Urbana
- dispozitii atribuire numere postale
- adeverinte si certificate de nomenclatura urbana
- rezervari adrese postale si adeverinte adrese postale
Compartiment Banca de Date - GIS
- Registrul local al spatiilor verzi din municipiul Galati
DIRECTIA AUTORIZARI CONSTRUCTII
COMPARTIMENT CERTIFICATE DE URBANISM/AUTORIZATII CONSTRUCTII
- certificate de urbanism si prelungiri
- autorizatii de construire/desfiintare si prelungiri
COMPARTIMENT RECEPTII LUCRARI
- proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor de construire/desfiintare
- proces verbal de receptie finala
- declaratie privind valoarea reala a lucrarilor executate in baza autorizatiei de construire/desfiintare
- comunicare privind incheierea executiei lucrarilor de construire/desfiintare
- certificat de atestare a edificarii/extinderii constructiilor
- certificat de atestare a stadiului realizarii constructiilor
COMPARTIMENT DE DESFINTARI ADMINISTRATIVE
- referate pentru desfiintarea pe cale administrativa a unor constructii executate fara autorizatie de construire/cu nerespectarea procedurilor acesteia, pe domeniul public/privat al municipiului Galati
IX. CABINET PRIMAR
SERVICIUL JURIDIC SI DE LEGALITATE
- corespondenta
- documente juridice (cereri chemare in judecată, intampinari, cai de atac, cereri de chemare in garantie)
- avize cu caracter juridic
BIROUL RESURSE UMANE SI SALARIZARE
- state de plata/Centralizatoare/Ordine de plata
- dispozitii de incadrare/reluare a activitatii/incetarea raporturilor de serviciu/promovare/santionare/stabilire salarizare/constituire comisii de concurs pentru personalul din cadrul Aparatului de Specialitate a Primarului municipiului Galati si Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor
- dosare profesionale/dosare de personal
- dosare de indemnizatii ale persoanelor cu handicap grav conform Legii nr.448/2006
- contractele de munca/acte aditionale
- planul de ocupare a functiilor publice
- planul de perfectionare profesionala
- portalul de Management al Functiilor Publice
- registrul de Evidenta Electronica a Salariatilor
- dosare de concurs/dosare de inscriere la concurs
- pontaje
- certificate medicale
- cereri de concediu de odihna/fara salariu/recuperari
- declaratia contribuabilului pentru deducere suplimentara
- rapoarte de specialitate privind aprobarea de organigrame/state de functii pentru Aparatul de Specialitate al Primarului municipiului Galati si Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, cat si pentru institutiile aflate in subordinea Consiliului Local Galati
- corespondenta cu compartimentele din cadrul Aparatului de Specialitate a Primarului municipiului Galati si Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor si cu persoane fizice/juridice
- adeverinte
- proceduri privind gestionarea resurselor umane si salarizarea
- anunturi de concurs/examen
COMPARTIMENT GUVERNANTA CORPORATISTA A INTREPRINDERILOR PUBLICE
- documente privind organizarea si functionarea intreprinderilor publice
- documente privind procedura de selectie
- documente referitoare la mandatul Consiliului de administratie
- raportari
BIROU ACHIZITII PUBLICE, RELATIA CU MEDIUL DE AFACERI SI SOCIETATEA CIVILA
- programul anual al achizitiilor
- referate necesitate
- dosarul achizitiei publice intocmit in conformitate cu prevederile legislatiei aplicabile in domeniul achizitiilor publice
- note justificative
BIROU AUDIT INTERN
- planul anual de audit public intern
- documente administrative
- documente intocmite in baza prevederilor H.G. nr. 1086/2013
BIROUL DE MANAGEMENT AL CALITATII, PROTECTIA MUNCII
- politica in domeniul managementului calitatii si mediului
- manualul Sistemului de Management Integrat Calitate - Mediu
- documente ce contin informatii legate de certificarea Primariei Municipiului Galati in domeniul calitatii
- proceduri operationale pe activitati la nivelul structurilor din cadrul Primariei Municipiului Galati in domeniul managementului calitatii
- programul anual de audit al Sistemului de Management Integrat Calitate Mediu
- documentele necesare finalizarii auditului intern de calitate (fisa de neconformitati si actiuni corective si raportul de audit)
- programul anual de instruire in domeniul managementului calitatii si mediului
- raportul Analizei de Management
- contracte de furnizare/prestari – servicii (cu toata documentatia in baza careia s-a realizat achizitia: Referat de necesitate, Caiet de Sarcini, Nota justificativa privind achizitia) legate de activitatea biroului
- corespondenta curenta
COMPARTIMENT PROTECTIA MUNCII
- autorizatia de functionare din punct de vedere al securitatii si sanatatii in munca
- instructiune proprie privind instruirea in domeniul securitatii si sanatatii in munca
- tematicile instruirii in domeniul securitatii si sanatatii in munca
- instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca specifice locurilor de munca
- evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnaviri profesionale pentru locurile de munca
- planul de prevenire si protectie la locul de munca;
- fisa de instruire/aptitudine/identificare a factorilor de risc
- raport anual cu privire la starea de sanatate a salariatilor primariei
- adrese privind convocarea sedintelor Comitetului de Sanatate si Securitate in Munca
- procesul verbal al sedintei Comitetului de Sanatate si Securitate in Munca
- regulamentul de organizare si functionare al Comitetului de Sanatate si Securitate in Munca
- registrul unic de evidenta a accidentelor in munca, incidentelor periculoase si accidentelor usoare
- documente accidente de munca, constituite conform actelor normative in vigoare
- documente specifice pentru achizitionarea serviciilor medicale de medicina muncii/echipamente individuale de protectie/materiale igienico-sanitare, precum si contractele de achizitie publica aferente
X. SECRETAR
SERVICIUL ADMINISTRATIE PUBLICA
- Hotarari ale Consiliului Local
- Dispozitii ale Primarului
- Proiecte de Hotarari ale Consiliului Local
- expuneri de motive
- rapoarte de specialitate
- referate
- alte documente mentionate in cuprinsul actelor administrative
BIROUL REGISTRUL AGRICOL
Registrul agricol:
- atestat de producator
- carnete de comercializare produse agricole
- adeverinte
- declaratii in vederea inscrierii in registrul agricol
- registrul agricol in format scris/electronic/contractelor de arenda
- declaratii de impunere in vederea stabilirii impozitului pe teren
- dari de seama statistice, adrese, informari, situatii centralizatoare si raspunsuri pentru diferite institutii din domeniul agricol (A.P.I.A, Directia Judeteana de Statistica, Directia Agricola etc.)
Fond Funciar:
- solicitari si documente justificative pentru reconstituirea dreptului de proprietate conform legilor fondului funciar
- hotarari, anexe si procese verbale cu propunerile Comisiei Locale de Fond Funciar
- contestatii la hotararile Comisiei Locale de Fond Funciar
- fise de punere in posesie
- procese verbale pentru sedintele Comisiei de Fond Funciar
- comunicari, adrese de inaintare, raspunsuri
- cereri si documente justificative privind calitatea de a solicita drepturi conferite de Legea 341/2004 privind recunostinta pentru victoria Revolutiei Romane din Decembrie 1989 si de Legea nr.44/1994 privind veteranii de război, precum si unele drepturi ale invalizilor si vaduvelor de razboi
- adrese de inaintare si comunicari catre structurile competente de a solutiona cererile depuse conform Legii nr.341/2004 si Legii nr.44/1994
- documente centralizatoare privind drepturile acordate conform legilor fondului funciar, Legii nr.341/2004 si Legii nr.44/1994 pentru municipiul Galati
- informari privind stadiul aplicarii legilor fondului funciar, Legii nr.341/2004, Legea nr.44/1994 pentru municipiul Galati
Arhiva
- registrul de evidenta pentru unitatile arhivistice primite si gestionate de arhiva centrala a institutiei
- registrul de depozit pentru dosarele date spre cercetare persoanelor indreptatite
- inventare si procese verbale de predare–primire documente
- documentatii privind selectionarea documentelor
- referate de necesitate si contracte de achizitii produse si materiale pentru organizarea depozitului de arhiva si conservarea corespunzatoare a documentelor arhivate;
- corespondenta