I. DIRECTIA GENERALA DEZVOLTARE INFRASTRUCTURA SI LUCRARI PUBLICE
 
SERVICIUL INVESTITII
- referate
 - contracte
 - borderouri
 - adrese
 - procese verbale receptie
 
SERVICIUL CONSTRUCTII, DEZVOLTARI SI INTRETINERE STRAZI
- avize in vederea executarii lucrarilor pe domeniul public
 - permise libera trecere
 
BIROUL DE COORDONARE LUCRARI SI INTERVENTII
- situatii de lucrari
 - caiete de sarcini
 - hotarari de adjudecare
 - procese verbale
 - grafice
 - proiecte tehnice
 - referate
 - studii de fezabilitate
 
DIRECTIA DE PROIECTE SI FINANTARI EXTERNE
- situatie cu obiective de finantare
 - situatii cu documentatii necesare implementarii proiectelor
 - situatie cu activitati si cheltuieli eligibile
 - lista prioritizata de proiecte
 - propunere alocare fonduri din bugetul local
 - propuneri pentru Programul anual al achizitiilor publice
 - acorduri de parteneriat
 - cereri de finantare insotite de anexele aferente
 - contracte
 - corespondenta
 - rapoarte de specialitate
 - expuneri de motive
 - notificari
 - rapoarte de progres
 - rapoarte intermediare/finale
 - rapoarte financiare
 - cereri de rambursare
 - rapoarte de durabilitate
 - clarificari, sinteze, note, informari solicitate de la departamente din cadrul Primariei si alte institutii
 
II. DIRECTIA GENERALA SERVICII COMUNITARE DE UTILITATI PUBLICE
 
COMPARTIMENT UNITATE DE MONITORIZARE SI REGLEMENTARE
- documente privind contractarea de lucrari, servicii sau produse
 - acte aditionale
 - procese verbale de receptie pentru lucrari, servicii sau produse achizitionate
 - autorizatii taxi
 - autorizatii pentru dispecerat taxi
 - licente de traseu
 - autorizatii de transport in regim de taxi
 - certificate de inregistrare a vehiculelor pentru care nu exista obligativitatea inmatricularii.
 
III. DIRECTIA FINANCIAR CONTABILITATE
- note contabile
 - balanta de verificare
 - documente privind debite, incasari impozite si taxe locale
 - proces verbal de receptie
 - bilantul contabil si anexele aferente
 - conturi de executie
 - bugetul municipiului Galati
 
IV. DIRECTIA GENERALA IMPOZITE, TAXE SI ALTE VENITURI LOCALE
 
SERVICIUL URMARIRE SI EXECUTARE SILITA, AMENZI
- decizii de impunere
 - raport de inspectie
 - proces-verbal de constatare a contraventiei
 - borderou
 - registrul pentru evidenta abonamentelor si a biletelor de intrare la spectacole
 - decizie de compensare/restituire
 - referate
 - nota de constatare pentru impunere din oficiu
 - notificare
 - ordin de serviciu
 - acte juridice
 - titluri executorii
 - somatii
 - adeverinte
 - decizii
 - adrese
 - anunturi privind vanzarea pentru bunuri mobile/imobile
 - cerere pentru trecerea in proprietatea publica a statului a bunurilor imobile supuse executarii silite
 - matricola pentru evidenta centralizata
 - registru de rol unic
 - extras de rol
 - chitante
 - borderouri
 - certificate fiscale privind impozitele si taxele locale persoane fizice/juridice;
 - rapoarte de specialitate avand ca obiect solutionarea contestatiilor administrative in vederea emiterii Dispozitiei Primarului
 - declaratii fiscale
 
SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL DE EVIDENTA A PERSOANELOR
- cereri
 - carti de identitate
 - adeverinte
 - certificat de atestare a domiciliului si a cetateniei romane;
 
SERVICIUL STARE CIVILA
- declaratie de casatorie (anexa nr.23)
 - certificate nastere/casatorie/deces/divort administrativ
 - extrase multilingve nastere/casatorie/deces
 - registre nastere/casatorie/deces
 - livrete de familie
 - sesizari deschidere procedura succesorala
 
V. DIRECTIA DE EVIDENTA, GESTIUNE SI ADMINISTRARE A PATRIMONIULUI
 
BIROUL DE EVIDENTA SI GESTIUNE A PATRIMONIULUI
- contracte de administrare/folosinta gratuita/concesiune imobile proprietatea publica a municipiului;
 - procese verbale de punere in posesie;
 - baza de date domeniul public/privat al municipiului Galati;
 - documente conform Legii nr. 213/1998
 - acorduri intocmite conform HCL
 - referate
 - corespondenta
 
SERVICIUL INCHIRIERI, CONCESIUNI SI VANZARI TERENURI, PROPRIETATEA MUNICIPIULUI
- contracte de inchiriere si concesiune
 - rapoarte contribuabili
 - regulamente si alte documente cu caracter normative specific activitatii serviciului
 - facturi rezultate in urma vanzarilor de terenuri
 - documente procedura achizitie
 - borderouri scadere/debitare
 - raspunsuri fise de audienta
 - procese verbale
 
SERVICIUL ADMINISTRARE FOND LOCATIV SI SPATII CU ALTA DESTINATIE
- expuneri de motive
 - rapoarte de specialitate
 - referate
 - contracte inchiriere/dare in administrare/folosinta gratuita
 - rapoarte contribuabili
 - procese verbale imobile
 - notificari/somatii
 - proceduri si alte documente cu caracter normative
 
COMPARTIMENT ASOCIATII DE PROPRIETARI
- rapoarte privind verificarea gestiunii asociatiilor de proprietari
 - baza de date electronica a asociatiilor de proprietari
 - situatia soldurilor elementelor de activ si pasiv a asociatiilor de proprietari
 - regulamente si alte documente cu caracter normativ specifice activitatii compartimentului
 
BIROU CADASTRU
- adrese
 - comenzi
 - referate
 - documentatii cadastrale
 - protocoale de predare - preluare imobile retrocedate
 - planuri parcelare
 - ordine ale Prefectului Judetului Galati
 
VI. DIRECTIA GENERALA RELATII PUBLICE EVENIMENTE PUBLICE SI MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR
 
DEPARTAMENT RELATII EXTERNE SI PROTOCOL
- informari cu privire la relatiile cu orasele infratite cu Municipiul Galati
 - cheltuieli de protocol
 
DIRECTIA RELATII PUBLICE
SERVICIUL RELATII CU PUBLICUL, GHISEU UNIC
- registrul de evidenta a corespondentei interne si externe
 - condica de distribuire la compartimente a corespondentei repartizate, pentru solutionare
 - borderouri de expediere a corespondentei neclasificate prin Oficiile Postale
 - evidenta atribuirii sectiunilor de numere pentru compartimentele care tin evidenta separata a corespondentei
 - corespondenta pentru solutionarea petitiilor, scrisorilor, reclamatiilor, cererile repartizate compartimentului Registratura Generala
 - citatiile trimise de instantele de judecata, distribuite compartimentelor din primarie
 - corespondenta pentru solutionarea petitiilor, scrisorilor, reclamatiilor, cererile repartizate compartimentului Registratura Generala
 - registrul de evidenta a audientelor acordate de domnul Primar
 - registrul de evidenta a informatiilor de interes public, acordate conform Legii nr.544/2001;
 - raportul anual privind accesul la informatiile de interes public
 - raportul anual privind modul de solutionare al petitiilor
 - materiale destinate informarii publicului
 - fise de audienta dl. Primar
 - procedura privind desfasurarea audienţei acordate de dl. Primar
 - corespondenţă pentru soluţionarea petiţiilor, scrisorilor, reclamaţiilor
 - cereri
 
BIROUL CENTRUL DE INFORMARE PENTRU CETATENI
- documente procedura achizitie
 - documente privind procedura transparenta decizionala conform Legii nr. 52/2003
 - contracte servicii
 - rapoarte
 - corespondenta
 - registrul de evidenta a e-mailurilor primite pe adresa de e-mail sesizari@primariagalati.ro
 
BIROUL INVATAMANT, CULTURA, TURISM, AGREMENT, SPORT, CULTE, SANATATE SI EVENIMENTE
- documente procedura achizitie
 - state de plata (50 ani de casatorie, 100 de ani de viata, premierea elevilor olimpici)
 - planul anual al achizitiilor publice la nivelul biroului
 - planul anual al actiunilor culturale, sportive si civice
 - deconturi aferente evenimentelor socio-culturale
 - centralizatoare specifice activitatii biroului
 - rapoarte de specialitate
 - registru O.N.G-uri de pe raza municipiului Galati conform prevederilor OG nr. 26/2000.
 - cereri/contracte finantare de la bugetul local
 - documente privind propunerea si acordarea Titlului de Cetatean de onoare al municipiului Galati
 - documente pentru acordarea distinctiei Premiului municipiului Galati
 
VII. DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA
 
SERVICIUL PUBLIC DE ASISTENTA SOCIALA
- fise de audienta si raspunsuri la audiente;
 - procedurile operationale aferente serviciului
 - informare trimestriala/anuala privind activitatea serviciului
 - rapoarte, referate de necesitate, propuneri
 - fluturasi care contin actele necesare pentru obtinerea unor beneficii de asistenta sociala
 - borderouri de acordarea unor drepturi de asistenta sociala
 - anchete sociale necesare pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala
 
VIII. INSTITUTIA ARHITECT SEF
 
SERVICIUL STRATEGIE SI DEZVOLTARE URBANA
Compartiment P.U.G./P.U.Z./P.U.D.
- avize de oportunitate pentru elaborare Plan Urbanistic Zonal
 - documentatii de urbanism initiate de autoritatea administratiei publice locale (P.U.G., P.U.Z., P.U.D.)
 - documentatii de urbanism initiate de investitori privati (P.U.Z., P.U.D.)
 
Compartiment Nomenclatura Urbana
- dispozitii atribuire numere postale
 - adeverinte si certificate de nomenclatura urbana
 - rezervari adrese postale si adeverinte adrese postale
 
Compartiment Banca de Date - GIS
- Registrul local al spatiilor verzi din municipiul Galati
 
DIRECTIA AUTORIZARI CONSTRUCTII
COMPARTIMENT CERTIFICATE DE URBANISM/AUTORIZATII CONSTRUCTII
- certificate de urbanism si prelungiri
 - autorizatii de construire/desfiintare si prelungiri
 
COMPARTIMENT RECEPTII LUCRARI
- proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor de construire/desfiintare
 - proces verbal de receptie finala
 - declaratie privind valoarea reala a lucrarilor executate in baza autorizatiei de construire/desfiintare
 - comunicare privind incheierea executiei lucrarilor de construire/desfiintare
 - certificat de atestare a edificarii/extinderii constructiilor
 - certificat de atestare a stadiului realizarii constructiilor
 
COMPARTIMENT DE DESFINTARI ADMINISTRATIVE
- referate pentru desfiintarea pe cale administrativa a unor constructii executate fara autorizatie de construire/cu nerespectarea procedurilor acesteia, pe domeniul public/privat al municipiului Galati
 
IX. CABINET PRIMAR
 
SERVICIUL JURIDIC SI DE LEGALITATE
- corespondenta
 - documente juridice (cereri chemare in judecată, intampinari, cai de atac, cereri de chemare in garantie)
 - avize cu caracter juridic
 
BIROUL RESURSE UMANE SI SALARIZARE
- state de plata/Centralizatoare/Ordine de plata
 - dispozitii de incadrare/reluare a activitatii/incetarea raporturilor de serviciu/promovare/santionare/stabilire salarizare/constituire comisii de concurs pentru personalul din cadrul Aparatului de Specialitate a Primarului municipiului Galati si Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor
 - dosare profesionale/dosare de personal
 - dosare de indemnizatii ale persoanelor cu handicap grav conform Legii nr.448/2006
 - contractele de munca/acte aditionale
 - planul de ocupare a functiilor publice
 - planul de perfectionare profesionala
 - portalul de Management al Functiilor Publice
 - registrul de Evidenta Electronica a Salariatilor
 - dosare de concurs/dosare de inscriere la concurs
 - pontaje
 - certificate medicale
 - cereri de concediu de odihna/fara salariu/recuperari
 - declaratia contribuabilului pentru deducere suplimentara
 - rapoarte de specialitate privind aprobarea de organigrame/state de functii pentru Aparatul de Specialitate al Primarului municipiului Galati si Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, cat si pentru institutiile aflate in subordinea Consiliului Local Galati
 - corespondenta cu compartimentele din cadrul Aparatului de Specialitate a Primarului municipiului Galati si Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor si cu persoane fizice/juridice
 - adeverinte
 - proceduri privind gestionarea resurselor umane si salarizarea
 - anunturi de concurs/examen
 
COMPARTIMENT GUVERNANTA CORPORATISTA A INTREPRINDERILOR PUBLICE
- documente privind organizarea si functionarea intreprinderilor publice
 - documente privind procedura de selectie
 - documente referitoare la mandatul Consiliului de administratie
 - raportari
 
BIROU ACHIZITII PUBLICE, RELATIA CU MEDIUL DE AFACERI SI SOCIETATEA CIVILA
- programul anual al achizitiilor
 - referate necesitate
 - dosarul achizitiei publice intocmit in conformitate cu prevederile legislatiei aplicabile in domeniul achizitiilor publice
 - note justificative
 
BIROU AUDIT INTERN
- planul anual de audit public intern
 - documente administrative
 - documente intocmite in baza prevederilor H.G. nr. 1086/2013
 
BIROUL DE MANAGEMENT AL CALITATII, PROTECTIA MUNCII
- politica in domeniul managementului calitatii si mediului
 - manualul Sistemului de Management Integrat Calitate - Mediu
 - documente ce contin informatii legate de certificarea Primariei Municipiului Galati in domeniul calitatii
 - proceduri operationale pe activitati la nivelul structurilor din cadrul Primariei Municipiului Galati in domeniul managementului calitatii
 - programul anual de audit al Sistemului de Management Integrat Calitate Mediu
 - documentele necesare finalizarii auditului intern de calitate (fisa de neconformitati si actiuni corective si raportul de audit)
 - programul anual de instruire in domeniul managementului calitatii si mediului
 - raportul Analizei de Management
 - contracte de furnizare/prestari – servicii (cu toata documentatia in baza careia s-a realizat achizitia: Referat de necesitate, Caiet de Sarcini, Nota justificativa privind achizitia) legate de activitatea biroului
 - corespondenta curenta
 
COMPARTIMENT PROTECTIA MUNCII
- autorizatia de functionare din punct de vedere al securitatii si sanatatii in munca
 - instructiune proprie privind instruirea in domeniul securitatii si sanatatii in munca
 - tematicile instruirii in domeniul securitatii si sanatatii in munca
 - instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca specifice locurilor de munca
 - evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnaviri profesionale pentru locurile de munca
 - planul de prevenire si protectie la locul de munca;
 - fisa de instruire/aptitudine/identificare a factorilor de risc
 - raport anual cu privire la starea de sanatate a salariatilor primariei
 - adrese privind convocarea sedintelor Comitetului de Sanatate si Securitate in Munca
 - procesul verbal al sedintei Comitetului de Sanatate si Securitate in Munca
 - regulamentul de organizare si functionare al Comitetului de Sanatate si Securitate in Munca
 - registrul unic de evidenta a accidentelor in munca, incidentelor periculoase si accidentelor usoare
 - documente accidente de munca, constituite conform actelor normative in vigoare
 - documente specifice pentru achizitionarea serviciilor medicale de medicina muncii/echipamente individuale de protectie/materiale igienico-sanitare, precum si contractele de achizitie publica aferente
 
X. SECRETAR
 
SERVICIUL ADMINISTRATIE PUBLICA
- Hotarari ale Consiliului Local
 - Dispozitii ale Primarului
 - Proiecte de Hotarari ale Consiliului Local
 - expuneri de motive
 - rapoarte de specialitate
 - referate
 - alte documente mentionate in cuprinsul actelor administrative
 
BIROUL REGISTRUL AGRICOL
Registrul agricol:
- atestat de producator
 - carnete de comercializare produse agricole
 - adeverinte
 - declaratii in vederea inscrierii in registrul agricol
 - registrul agricol in format scris/electronic/contractelor de arenda
 - declaratii de impunere in vederea stabilirii impozitului pe teren
 - dari de seama statistice, adrese, informari, situatii centralizatoare si raspunsuri pentru diferite institutii din domeniul agricol (A.P.I.A, Directia Judeteana de Statistica, Directia Agricola etc.)
 
Fond Funciar:
- solicitari si documente justificative pentru reconstituirea dreptului de proprietate conform legilor fondului funciar
 - hotarari, anexe si procese verbale cu propunerile Comisiei Locale de Fond Funciar
 - contestatii la hotararile Comisiei Locale de Fond Funciar
 - fise de punere in posesie
 - procese verbale pentru sedintele Comisiei de Fond Funciar
 - comunicari, adrese de inaintare, raspunsuri
 - cereri si documente justificative privind calitatea de a solicita drepturi conferite de Legea 341/2004 privind recunostinta pentru victoria Revolutiei Romane din Decembrie 1989 si de Legea nr.44/1994 privind veteranii de război, precum si unele drepturi ale invalizilor si vaduvelor de razboi
 - adrese de inaintare si comunicari catre structurile competente de a solutiona cererile depuse conform Legii nr.341/2004 si Legii nr.44/1994
 - documente centralizatoare privind drepturile acordate conform legilor fondului funciar, Legii nr.341/2004 si Legii nr.44/1994 pentru municipiul Galati
 - informari privind stadiul aplicarii legilor fondului funciar, Legii nr.341/2004, Legea nr.44/1994 pentru municipiul Galati
 
Arhiva
- registrul de evidenta pentru unitatile arhivistice primite si gestionate de arhiva centrala a institutiei
 - registrul de depozit pentru dosarele date spre cercetare persoanelor indreptatite
 - inventare si procese verbale de predare–primire documente
 - documentatii privind selectionarea documentelor
 - referate de necesitate si contracte de achizitii produse si materiale pentru organizarea depozitului de arhiva si conservarea corespunzatoare a documentelor arhivate;
 - corespondenta