Lista documentelor produse și gestionate

System Administrator

I. DIRECTIA GENERALA DEZVOLTARE INFRASTRUCTURA SI LUCRARI PUBLICE
 

SERVICIUL INVESTITII

  • referate
  • contracte
  • borderouri
  • adrese
  • procese verbale receptie

SERVICIUL CONSTRUCTII, DEZVOLTARI SI INTRETINERE STRAZI

  • avize in vederea executarii lucrarilor pe domeniul public
  • permise libera trecere

BIROUL DE COORDONARE LUCRARI SI INTERVENTII

  • situatii de lucrari
  • caiete de sarcini
  • hotarari de adjudecare
  • procese verbale
  • grafice
  • proiecte tehnice
  • referate
  • studii de fezabilitate

DIRECTIA DE PROIECTE SI FINANTARI EXTERNE

  • situatie cu obiective de finantare
  • situatii cu documentatii necesare implementarii proiectelor
  • situatie cu activitati si cheltuieli eligibile
  • lista prioritizata de proiecte
  • propunere alocare fonduri din bugetul local
  • propuneri pentru Programul anual al achizitiilor publice
  • acorduri de parteneriat
  • cereri de finantare insotite de anexele aferente
  • contracte
  • corespondenta
  • rapoarte de specialitate
  • expuneri de motive
  • notificari
  • rapoarte de progres
  • rapoarte intermediare/finale
  • rapoarte financiare
  • cereri de rambursare
  • rapoarte de durabilitate
  • clarificari, sinteze, note, informari solicitate de la departamente din cadrul Primariei si alte institutii

II. DIRECTIA GENERALA SERVICII COMUNITARE DE UTILITATI PUBLICE
 

COMPARTIMENT UNITATE DE MONITORIZARE SI REGLEMENTARE

  • documente privind contractarea de lucrari, servicii sau produse
  • acte aditionale
  • procese verbale de receptie pentru lucrari, servicii sau produse achizitionate
  • autorizatii taxi
  • autorizatii pentru dispecerat taxi
  • licente de traseu
  • autorizatii de transport in regim de taxi
  • certificate de inregistrare a vehiculelor pentru care nu exista obligativitatea inmatricularii.

III. DIRECTIA FINANCIAR CONTABILITATE

  • note contabile
  • balanta de verificare
  • documente privind debite, incasari impozite si taxe locale
  • proces verbal de receptie
  • bilantul contabil si anexele aferente
  • conturi de executie
  • bugetul municipiului Galati

IV. DIRECTIA GENERALA IMPOZITE, TAXE SI ALTE VENITURI LOCALE
 

SERVICIUL URMARIRE SI EXECUTARE SILITA, AMENZI

  • decizii de impunere
  • raport de inspectie
  • proces-verbal de constatare a contraventiei
  • borderou
  • registrul pentru evidenta abonamentelor si a biletelor de intrare la spectacole
  • decizie de compensare/restituire
  • referate
  • nota de constatare pentru impunere din oficiu
  • notificare
  • ordin de serviciu
  • acte juridice
  • titluri executorii
  • somatii
  • adeverinte
  • decizii
  • adrese
  • anunturi privind vanzarea pentru bunuri mobile/imobile
  • cerere pentru trecerea in proprietatea publica a statului a bunurilor imobile supuse executarii silite
  • matricola pentru evidenta centralizata
  • registru de rol unic
  • extras de rol
  • chitante
  • borderouri
  • certificate fiscale privind impozitele si taxele locale persoane fizice/juridice;
  • rapoarte de specialitate avand ca obiect solutionarea contestatiilor administrative in vederea emiterii Dispozitiei Primarului
  • declaratii fiscale

SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL DE EVIDENTA A PERSOANELOR

  • cereri
  • carti de identitate
  • adeverinte
  • certificat de atestare a domiciliului si a cetateniei romane;

SERVICIUL STARE CIVILA

  • declaratie de casatorie (anexa nr.23)
  • certificate nastere/casatorie/deces/divort administrativ
  • extrase multilingve nastere/casatorie/deces
  • registre nastere/casatorie/deces
  • livrete de familie
  • sesizari deschidere procedura succesorala

V. DIRECTIA DE EVIDENTA, GESTIUNE SI ADMINISTRARE A PATRIMONIULUI
 

BIROUL DE EVIDENTA SI GESTIUNE A PATRIMONIULUI

  • contracte de administrare/folosinta gratuita/concesiune imobile proprietatea publica a municipiului;
  • procese verbale de punere in posesie;
  • baza de date domeniul public/privat al municipiului Galati;
  • documente conform Legii nr. 213/1998
  • acorduri intocmite conform HCL
  • referate
  • corespondenta

SERVICIUL INCHIRIERI, CONCESIUNI SI VANZARI TERENURI, PROPRIETATEA MUNICIPIULUI

  • contracte de inchiriere si concesiune
  • rapoarte contribuabili
  • regulamente si alte documente cu caracter normative specific activitatii serviciului
  • facturi rezultate in urma vanzarilor de terenuri
  • documente procedura achizitie
  • borderouri scadere/debitare
  • raspunsuri fise de audienta
  • procese verbale

SERVICIUL ADMINISTRARE FOND LOCATIV SI SPATII CU ALTA DESTINATIE

  • expuneri de motive
  • rapoarte de specialitate
  • referate
  • contracte inchiriere/dare in administrare/folosinta gratuita
  • rapoarte contribuabili
  • procese verbale imobile
  • notificari/somatii
  • proceduri si alte documente cu caracter normative

COMPARTIMENT ASOCIATII DE PROPRIETARI

  • rapoarte privind verificarea gestiunii asociatiilor de proprietari
  • baza de date electronica a asociatiilor de proprietari
  • situatia soldurilor elementelor de activ si pasiv a asociatiilor de proprietari
  • regulamente si alte documente cu caracter normativ specifice activitatii compartimentului

BIROU CADASTRU

  • adrese
  • comenzi
  • referate
  • documentatii cadastrale
  • protocoale de predare - preluare imobile retrocedate
  • planuri parcelare
  • ordine ale Prefectului Judetului Galati

VI. DIRECTIA GENERALA RELATII PUBLICE EVENIMENTE PUBLICE SI MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR
 

DEPARTAMENT RELATII EXTERNE SI PROTOCOL

  • informari cu privire la relatiile cu orasele infratite cu Municipiul Galati
  • cheltuieli de protocol

DIRECTIA RELATII PUBLICE

SERVICIUL RELATII CU PUBLICUL, GHISEU UNIC

  • registrul de evidenta a corespondentei interne si externe
  • condica de distribuire la compartimente a corespondentei repartizate, pentru solutionare
  • borderouri de expediere a corespondentei neclasificate prin Oficiile Postale
  • evidenta atribuirii sectiunilor de numere pentru compartimentele care tin evidenta separata a corespondentei
  • corespondenta pentru solutionarea petitiilor, scrisorilor, reclamatiilor, cererile repartizate compartimentului Registratura Generala
  • citatiile trimise de instantele de judecata, distribuite compartimentelor din primarie
  • corespondenta pentru solutionarea petitiilor, scrisorilor, reclamatiilor, cererile repartizate compartimentului Registratura Generala
  • registrul de evidenta a audientelor acordate de domnul Primar
  • registrul de evidenta a informatiilor de interes public, acordate conform Legii nr.544/2001;
  • raportul anual privind accesul la informatiile de interes public
  • raportul anual privind modul de solutionare al petitiilor
  • materiale destinate informarii publicului
  • fise de audienta dl. Primar
  • procedura privind desfasurarea audienţei acordate de dl. Primar
  • corespondenţă pentru soluţionarea petiţiilor, scrisorilor, reclamaţiilor
  • cereri

BIROUL CENTRUL DE INFORMARE PENTRU CETATENI

  • documente procedura achizitie
  • documente privind procedura transparenta decizionala conform Legii nr. 52/2003
  • contracte servicii
  • rapoarte
  • corespondenta
  • registrul de evidenta a e-mailurilor primite pe adresa de e-mail sesizari@primariagalati.ro

BIROUL INVATAMANT, CULTURA, TURISM, AGREMENT, SPORT, CULTE, SANATATE SI EVENIMENTE

  • documente procedura achizitie
  • state de plata (50 ani de casatorie, 100 de ani de viata, premierea elevilor olimpici)
  • planul anual al achizitiilor publice la nivelul biroului
  • planul anual al actiunilor culturale, sportive si civice
  • deconturi aferente evenimentelor socio-culturale
  • centralizatoare specifice activitatii biroului
  • rapoarte de specialitate
  • registru O.N.G-uri de pe raza municipiului Galati conform prevederilor OG nr. 26/2000.
  • cereri/contracte finantare de la bugetul local
  • documente privind propunerea si acordarea Titlului de Cetatean de onoare al municipiului Galati
  • documente pentru acordarea distinctiei Premiului municipiului Galati

VII. DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA
 

SERVICIUL PUBLIC DE ASISTENTA SOCIALA

  • fise de audienta si raspunsuri la audiente;
  • procedurile operationale aferente serviciului
  • informare trimestriala/anuala privind activitatea serviciului
  • rapoarte, referate de necesitate, propuneri
  • fluturasi care contin actele necesare pentru obtinerea unor beneficii de asistenta sociala
  • borderouri de acordarea unor drepturi de asistenta sociala
  • anchete sociale necesare pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala

VIII. INSTITUTIA ARHITECT SEF
 

SERVICIUL STRATEGIE SI DEZVOLTARE URBANA

Compartiment P.U.G./P.U.Z./P.U.D.

  • avize de oportunitate pentru elaborare Plan Urbanistic Zonal
  • documentatii de urbanism initiate de autoritatea administratiei publice locale (P.U.G., P.U.Z., P.U.D.)
  • documentatii de urbanism initiate de investitori privati (P.U.Z., P.U.D.)

Compartiment Nomenclatura Urbana

  • dispozitii atribuire numere postale
  • adeverinte si certificate de nomenclatura urbana
  • rezervari adrese postale si adeverinte adrese postale

Compartiment Banca de Date - GIS

  • Registrul local al spatiilor verzi din municipiul Galati

DIRECTIA AUTORIZARI CONSTRUCTII

COMPARTIMENT CERTIFICATE DE URBANISM/AUTORIZATII CONSTRUCTII

  • certificate de urbanism si prelungiri
  • autorizatii de construire/desfiintare si prelungiri

COMPARTIMENT RECEPTII LUCRARI

  • proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor de construire/desfiintare
  • proces verbal de receptie finala
  • declaratie privind valoarea reala a lucrarilor executate in baza autorizatiei de construire/desfiintare
  • comunicare privind incheierea executiei lucrarilor de construire/desfiintare
  • certificat de atestare a edificarii/extinderii constructiilor
  • certificat de atestare a stadiului realizarii constructiilor

COMPARTIMENT DE DESFINTARI ADMINISTRATIVE

  • referate pentru desfiintarea pe cale administrativa a unor constructii executate fara autorizatie de construire/cu nerespectarea procedurilor acesteia, pe domeniul public/privat al municipiului Galati

IX. CABINET PRIMAR
 

SERVICIUL JURIDIC SI DE LEGALITATE

  • corespondenta
  • documente juridice (cereri chemare in judecată, intampinari, cai de atac, cereri de chemare in garantie)
  • avize cu caracter juridic

BIROUL RESURSE UMANE SI SALARIZARE

  • state de plata/Centralizatoare/Ordine de plata
  • dispozitii de incadrare/reluare a activitatii/incetarea raporturilor de serviciu/promovare/santionare/stabilire salarizare/constituire comisii de concurs pentru personalul din cadrul Aparatului de Specialitate a Primarului municipiului Galati si Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor
  • dosare profesionale/dosare de personal
  • dosare de indemnizatii ale persoanelor cu handicap grav conform Legii nr.448/2006
  • contractele de munca/acte aditionale
  • planul de ocupare a functiilor publice
  • planul de perfectionare profesionala
  • portalul de Management al Functiilor Publice
  • registrul de Evidenta Electronica a Salariatilor
  • dosare de concurs/dosare de inscriere la concurs
  • pontaje
  • certificate medicale
  • cereri de concediu de odihna/fara salariu/recuperari
  • declaratia contribuabilului pentru deducere suplimentara
  • rapoarte de specialitate privind aprobarea de organigrame/state de functii pentru Aparatul de Specialitate al Primarului municipiului Galati si Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, cat si pentru institutiile aflate in subordinea Consiliului Local Galati
  • corespondenta cu compartimentele din cadrul Aparatului de Specialitate a Primarului municipiului Galati si Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor si cu persoane fizice/juridice
  • adeverinte
  • proceduri privind gestionarea resurselor umane si salarizarea
  • anunturi de concurs/examen

COMPARTIMENT GUVERNANTA CORPORATISTA A INTREPRINDERILOR PUBLICE

  • documente privind organizarea si functionarea intreprinderilor publice
  • documente privind procedura de selectie
  • documente referitoare la mandatul Consiliului de administratie
  • raportari

BIROU ACHIZITII PUBLICE, RELATIA CU MEDIUL DE AFACERI SI SOCIETATEA CIVILA

  • programul anual al achizitiilor
  • referate necesitate
  • dosarul achizitiei publice intocmit in conformitate cu prevederile legislatiei aplicabile in domeniul achizitiilor publice
  • note justificative

BIROU AUDIT INTERN

  • planul anual de audit public intern
  • documente administrative
  • documente intocmite in baza prevederilor H.G. nr. 1086/2013

BIROUL DE MANAGEMENT AL CALITATII, PROTECTIA MUNCII

  • politica in domeniul managementului calitatii si mediului
  • manualul Sistemului de Management Integrat Calitate - Mediu
  • documente ce contin informatii legate de certificarea Primariei Municipiului Galati in domeniul calitatii
  • proceduri operationale pe activitati la nivelul structurilor din cadrul Primariei Municipiului Galati in domeniul managementului calitatii
  • programul anual de audit al Sistemului de Management Integrat Calitate Mediu
  • documentele necesare finalizarii auditului intern de calitate (fisa de neconformitati si actiuni corective si raportul de audit)
  • programul anual de instruire in domeniul managementului calitatii si mediului
  • raportul Analizei de Management
  • contracte de furnizare/prestari – servicii (cu toata documentatia in baza careia s-a realizat achizitia: Referat de necesitate, Caiet de Sarcini, Nota justificativa privind achizitia) legate de activitatea biroului
  • corespondenta curenta

COMPARTIMENT PROTECTIA MUNCII

  • autorizatia de functionare din punct de vedere al securitatii si sanatatii in munca
  • instructiune proprie privind instruirea in domeniul securitatii si sanatatii in munca
  • tematicile instruirii in domeniul securitatii si sanatatii in munca
  • instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca specifice locurilor de munca
  • evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnaviri profesionale pentru locurile de munca
  • planul de prevenire si protectie la locul de munca;
  • fisa de instruire/aptitudine/identificare a factorilor de risc
  • raport anual cu privire la starea de sanatate a salariatilor primariei
  • adrese privind convocarea sedintelor Comitetului de Sanatate si Securitate in Munca
  • procesul verbal al sedintei Comitetului de Sanatate si Securitate in Munca
  • regulamentul de organizare si functionare al Comitetului de Sanatate si Securitate in Munca
  • registrul unic de evidenta a accidentelor in munca, incidentelor periculoase si accidentelor usoare
  • documente accidente de munca, constituite conform actelor normative in vigoare
  • documente specifice pentru achizitionarea serviciilor medicale de medicina muncii/echipamente individuale de protectie/materiale igienico-sanitare, precum si contractele de achizitie publica aferente

X. SECRETAR
 

SERVICIUL ADMINISTRATIE PUBLICA

  • Hotarari ale Consiliului Local
  • Dispozitii ale Primarului
  • Proiecte de Hotarari ale Consiliului Local
  • expuneri de motive
  • rapoarte de specialitate
  • referate
  • alte documente mentionate in cuprinsul actelor administrative

BIROUL REGISTRUL AGRICOL

Registrul agricol:

  • atestat de producator
  • carnete de comercializare produse agricole
  • adeverinte
  • declaratii in vederea inscrierii in registrul agricol
  • registrul agricol in format scris/electronic/contractelor de arenda
  • declaratii de impunere in vederea stabilirii impozitului pe teren
  • dari de seama statistice, adrese, informari, situatii centralizatoare si raspunsuri pentru diferite institutii din domeniul agricol (A.P.I.A, Directia Judeteana de Statistica, Directia Agricola etc.)

Fond Funciar:

  • solicitari si documente justificative pentru reconstituirea dreptului de proprietate conform legilor fondului funciar
  • hotarari, anexe si procese verbale cu propunerile Comisiei Locale de Fond Funciar
  • contestatii la hotararile Comisiei Locale de Fond Funciar
  • fise de punere in posesie
  • procese verbale pentru sedintele Comisiei de Fond Funciar
  • comunicari, adrese de inaintare, raspunsuri
  • cereri si documente justificative privind calitatea de a solicita drepturi conferite de Legea 341/2004 privind recunostinta pentru victoria Revolutiei Romane din Decembrie 1989 si de Legea nr.44/1994 privind veteranii de război, precum si unele drepturi ale invalizilor si vaduvelor de razboi
  • adrese de inaintare si comunicari catre structurile competente de a solutiona cererile depuse conform Legii nr.341/2004 si Legii nr.44/1994
  • documente centralizatoare privind drepturile acordate conform legilor fondului funciar, Legii nr.341/2004 si Legii nr.44/1994 pentru municipiul Galati
  • informari privind stadiul aplicarii legilor fondului funciar, Legii nr.341/2004, Legea nr.44/1994 pentru municipiul Galati

Arhiva

  • registrul de evidenta pentru unitatile arhivistice primite si gestionate de arhiva centrala a institutiei
  • registrul de depozit pentru dosarele date spre cercetare persoanelor indreptatite
  • inventare si procese verbale de predare–primire documente
  • documentatii privind selectionarea documentelor
  • referate de necesitate si contracte de achizitii produse si materiale pentru organizarea depozitului de arhiva si conservarea corespunzatoare a documentelor arhivate;
  • corespondenta